Menu Luk

5. august – Biltræf på Aa Mølle

år gammel).

Husk – at køre pænt til og fra Aa Mølle. Støt godt op om Gastrosnerkeren ( så ingen medbragt grill) og støt Bjørns øl og vand salg , ellers kommer jeg nok til at gi husleje …. 😳🫣

Jeg glæder mig til at se jer og jeres biler, knallerter og mc’er (alle årgange er velkommen) måske endda der er kommet nyt i garagen…?

Ja nu kan jeg Ikk trække den længere, ved i tænker ; kom nu med de dato’er….

Onsdag d. 5 august kl. 17-20

Onsdag d. 19 august kl. 17-20

Håber i vil deltage med jeres familier til alle træf og at det kun må blive større, men stadig bevare “det hyggelige”.

Sæt allerede nu X i kalenderen 📅

Jeg vil glæde mig max til at se jer 🥰🚓🏎️🚗🚌

Fra Dorthe

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *