år gammel).
Husk – at køre pænt til og fra Aa Mølle. Støt godt op om Gastrosnerkeren ( så ingen medbragt grill) og støt Bjørns øl og vand salg , ellers kommer jeg nok til at gi husleje …. 😳🫣
Jeg glæder mig til at se jer og jeres biler, knallerter og mc’er (alle årgange er velkommen) måske endda der er kommet nyt i garagen…?
Ja nu kan jeg Ikk trække den længere, ved i tænker ; kom nu med de dato’er….
Onsdag d. 5 august kl. 17-20
Onsdag d. 19 august kl. 17-20
Håber i vil deltage med jeres familier til alle træf og at det kun må blive større, men stadig bevare “det hyggelige”.
Sæt allerede nu X i kalenderen 📅
Jeg vil glæde mig max til at se jer 🥰🚓🏎️🚗🚌
Fra Dorthe